ساعت تماس

روش‌های تماس

آدرس

۷نکته برای بهبود سایت شرکتی شما

طراحی وبسایت شرکتی

اولین کاری که بعد از دایر کردن یک شرکت ممکن است انجام دهیم این است که با پخش تراکت فراخوان و اطلاعیه‌ای در خصوص افتتاح این شرکت بپردازیم اما امروزه با دیجیتالی شدن کسب‌و‌کارها شاید پخش تراکت و فراخوان دراولویت‌های آخر کار قرار بگیرند و اولین قدم بعد از مشخص شدن نوع شرکت و خدمات آن، تهیه‌ی یک وب‌سایت شرکتی باشد.

در ادامه‌ی این مقاله میخواهیم به نحوه‌ی تهیه‌ی یک وب‌سایت شرکتی،اقداماتی که برای طراحی آن باید انجام دهیم و همچنین نکات طلایی سایت شرکتی بپردازیم.

درک بهتر وب‌سایت شرکتی با مثال ساده

وقتی وارد مغازه‌ای می‌شویم ، اولین چیزی که به چشممان می‌خورد ویترین آن مغازه است.نمادهای دیداری و چینش این ویترین، فارغ ازموضوع اصلی این کسب‌و‌کارمیتواند شما را به این فروشگاه جذب یا حتی دفع کند! عده ای همچنان بر این باورند که با مجازی شدن کسب‌و‌کارها عملا این ویترین از بین رفته اما در واقع باید باور کنیم که با آنلاین شدن کسب و کارها تنها بستر تغیر کرده و همه چیز به قوت خود پابرجاست چراکه ممکن است یک خدمات و شرکتی که زمانی کاملا حضوری بود و نیازی به ویترین نداشت اما حالا برای جلب اعتماد و جذب مشتری و... مجبور به ایجاد ویترین در بستر فضای مجازی خود یا طراحی وب‌سایت شرکتی باشد.

کاربران معمولا در برخورداول با وب‌سایتی که خدمات موردنظرشان را ارائه میدهد، با چالش‌های بالا مواجه میشوند.وب‌سایت شرکتی در واقع رسانه و پوششی است که بین برند شما و کاربر ارتباط برقرار میکند و زمانی موفق است که بتواند در نگاه اول، پاسخ سوال های اینچنین کاربران بدهد.

چگونه یک وب‌سایت شرکتی طراحی کنیم؟

  1. برای ساختن یک وب‌سایت شرکتی موفق براساس آنچه کارفرما خواسته، که می‌تواند خدماتی، تجارت و بازرگانی، آموزشی و … باشد، احتیاج به ساختار پیچیده‌ای نداریم و با طراحی حداقل سه بخش اصلی، یک وب‌سایت شرکتی را پایه گذاری میکنیم:
  • بخش اطلاع رسانی و اخبارو نمونه‌کارها، معرفی خدمات، معرفی برنده، معرفی همکاران
  • بخش مربوط به نظرات کاربران و مشتریان، اسلایدر معرفی، شمارنده‌ی‌خدمات
  • بخش لوکیشن و نقشه، تماس با ما
  1. در قدم بعدی برای طراحی یک سایت شرکتی موفق، باید وب‌سایتمان را به یک موجود زنده تبدیل کنیم و از او سوال کنیم!!! شاید این امر عجیب به نظر برسد اما لازم است که تصور کنید درحال درست کردن یک شخصیت برای بازاریابی هستید و اینکه این شخصیت چگونه به‌نظربرسد را شما تعیین میکنید.
  2. اطمینان کاربر را نسبت به خدماتی که دریافت‌میکنند را جلب ونسبت به دریافت نمادهای اطمینان برای سایت شرکتی‌تان اقدام کنید.
  3. بازدیدکننده‌های وب‌سایت شرکتی خود را به مشتری تبدیل کنید.

اگر به سایت شرکتی به دید یک شخص نگاه کنیم ، چه سوالاتی مطرح میشود؟

وب‌سایت شرکتی ما از نظر کاربر چطور به نظر میرسد؟

پاسخ به همه‌ی این پرسش‌ها و پیاده‌سازی بهترین جواب روی سایتتان انعکاس همان شخصیتی است که برایش ساخته‌اید!همچنین امنیت خاطری که شما برای کاربران بوجود می‌آورید، نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد اطمینان کاربر به شما دارد.

روش های جلب اعتماد کاربران به وب‌سایت شرکتی و خدمات آن

ممکن است شما هم تا به حال از نزدیک با مکان فیزیکی وب‌سایتی که از آن خدمات و امکانات عالی‌ای دریافت میکردید،مواجه شده باشید و برخلاف تصور شما یک فضای‌کوچکی برای کاربه آن اختصاص داده باشند.بر عکس این جریان هم ممکن است اتفاق افتاده باشد.یعنی بدانید درپس وب‌سایتی که اصلا ظاهر جذاب و ارتباط کاربری راحتی ندارد، یک شرکت بزرگ با خدمات ویژه نهفته باشد.

  1. یک عاملی که به کسب‌اعتبار در رسانه کمک میکند، همانطورکه در مقاله قبلی مفصل به آن پرداختیم ،این است که بدانید کاربران از پشت‌پرده کسب‌وکارتان هیچ اطلاعی ندارند. میزان اعتماد وصادقانه بودن خدمات شما تنها با چیزیکه در وب‌سایتتان با کاربران به اشتراک میگذارید سنجیده میشود، نه آن چیزی که واقعا هستید!
  1. همچنین استفاده از نماد تجارت‌الکترونیکی یا ای نماد (میتوانید برای دریافت برچسب ای‌نماد، از طریق سایت،مراحل را پیگیری کنید)
  2. داشتن خط تلفن ۵ رقمی برای ارتباط با شرکت
  3. درست کردن اسلایدر از نمونه‌کارهای موفق شرکت شما، استفاده از مجموعه نظرات مشتریان ، معرفی واضح خدمات شما

۳نکته برای بهبود سئو سایت شرکتی بیان

برای اینکه مشتریان بیشتری را بتوانید به خود جذب کنید،لازم است تا روی نکات سئویی وب‌سایت شرکتی خود نیز تمرکز کنید، که امکان تعامل با کاربران ارتباط مستقیمی با بهبود سئوی سایت دارد

  • قرار دادن فرم برای نظرسنجی یا تکمیل اطلاعات کاربران
  • قرار دادن لوکیشن مکان شرکت و هدایت مستقیم به برنامه‌ی‌مسیریاب
  • قرار دادن شماره تماس شرکت که با کلیک‌کردن روی آن کاربر مستقیم به کیبورد تماس هدایت شود.

مخلص کلام

وب‌سایت شرکتی میتواند شروع یک پروسه‌ی دیجیتال مارکتینگ باشد که این رسانه بطور ۲۴ساعته میتواند برای کل کشور قابل دسترس تمام کاربران از سراسر جهان باشد.هرچه وبسایت شرکت شما از جلوه های دیداری خلاقانه‌تر برای طراحی استفاده کند و کاربر را راحتتر به هدف برساند احتمال تبدیل شدن کاربر به مشتری بسیار بالا میرود.

گروه دیجیتال فریم لوگو

گروه دیجیتال فریم در شبکه های اجتماعی

© ۱۴۰۳ | طراحی و توسعه با ❤️ توسط گروه دیجیتال فریم.

نیاز به مشاوره دارید؟
×
الهام اقلیمی Whatsapp chat
العربيةفارسیEnglish